dijous, 6 d’agost de 2015

La seguretat Dacia

 
Condicions de seguretat conforme els estàndards Europeus
 
Els enginyers de Renault s'han consagrat a trobar solucions diferents a les habitualment adoptades per als projectes "tradicionals", amb la finalitat de, respectant la filosofia low cost, obtenir condicions de seguretat similars a les dels vehicles Renault d'última generació. Els vehicles Dacia satisfan les estrictes normes de seguretat europees. Han superat els assajos més exigents de Renault així com diverses proves realitzades per organismes independents i la premsa especialitzada d'Europa.
 
 
La seguretat activa
 
Les solucions triades per a la seguretat activa dels vehicles Dacia comencen amb els equipaments ja existents en la gamma Renault:

- Pont davanter redissenyat totalment sobre la base del model Clio II.
- Pont posterior derivat de la plataforma B (model Modus).
- Sistema de frenat i direcció (mecànica o amb assistència hidràulica en funció de la versió), que es correspon a les exigències dels plecs de condicions de Renault.

A més tots els vehicles Dacia estan equipats amb el sistema ABS Bosch 8.0 de la mateixa generació que el del model Renault Megane, amb repartidor electrònic de la frenada.
 
La seguretat passiva
 
Ja que estan dissenyats sobre una plataforma derivada de la plataforma B (Renault Modus / Nissan Micra), els vehicles Dacia es beneficien de tots els principis d'enginyeria Renault en relació amb la seguretat i estabilitat en carretera:

- Airbag de seguretat conductor i passatger, cinturons de seguretat posteriors amb 3 punts d'ancoratge i reposacaps en totes les places.
- Proteccions per a les extremitats inferiors i la pelvis del conductor i el passatger en la part frontal i en els panells de les portes.
- El quadre de comandament amb una estructura de panell que redueix les conseqüències de l'impacte en els genolls en cas de xoc i travesser en el respatller del seient posterior que limita el risc de penetració d'objectes del caixer a l'habitacle.
- Ancoratges ISOFIX (en algunes places posteriors i segons el model).
 
Més informació a:
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada